Na Hrvaškem so se v zadnjem času pojavile številne pritožbe zaradi visokih cen taksi prevozov, predvsem v Zagrebu in večjih turističnih krajih.

Taksisti tam lahko po zakonu sami določajo cene, kar vodi v situacije, kjer potniki za 25 kilometrov dolgo vožnjo plačajo tudi do 300 evrov. Kljub visokim cenam, policija ni našla zakonske podlage za ukrepanje, saj je takšna praksa povsem zakonita.

Neprijetne izkušnje turistov

V Splitu je taksist prejšnjo nedeljo britanski turistki za 25 kilometrov vožnje do letališča zaračunal več kot 300 evrov. Potnica je odklonila plačilo, vendar je ob prihodu policije ugotovila, da ni nobene pravne podlage za ukrepanje. Podobno izkušnjo je imela ženska v Zagrebu, kjer ji je za 10 kilometrov dolgo vožnjo zaračunano 110 evrov. Taksist je izdal račun in pokazal cenik, ki je to potrjeval.

Regulacija cen ali pomanjkanje le-te

Na Hrvaškem taksisti lahko samostojno določajo cene, kar povzroča kaos na trgu taksi storitev. Taksist, ki je v Zagrebu zaračunal 110 evrov za vožnjo, je potrdil, da je njegovo početje zakonito in da cene odražajo pomanjkanje regulacije na trgu. Kljub visokim cenam taksi storitev, Uber in Bolt v večjih hrvaških mestih še vedno ponujata cenovno ugodne alternative.

Nezadovoljstvo med turisti in domačini narašča, vendar pa hrvaške oblasti zaenkrat ne kažejo interesa za urejanje tega vprašanja. Visoke cene taksijev lahko vplivajo na splošno percepcijo turistične prijaznosti Hrvaške, kar je lahko dolgoročno škodljivo za turizem.

Čeprav so visoke cene taksi storitev na Hrvaškem zakonite, sprožajo val nezadovoljstva med turisti in domačini. Pomanjkanje regulacije omogoča taksistom, da samostojno določajo cene, kar vodi v neprijetne izkušnje za potnike.

Ostaja vprašanje, ali bo Hrvaška v prihodnje spremenila zakonodajo, da bi preprečila takšne oderuške prakse.

Se vam zdi 300 evrov za 25 kilometrov preveč? Preverite, kako zakonito taksisti oblikujejo cene na Hrvaškem! #Taksi #Hrvaška #Turizem 🚖

Spletno uredništvo