Mercator, ena največjih trgovskih verig v Sloveniji, bo do jeseni zaprl 43 svojih trgovin, kar bo vplivalo na okoli 150 zaposlenih. Zapiranje trgovin bo potekalo po vsej Sloveniji, pri čemer bodo nekatere prešle v franšize. Poleg tega so že podpisane pogodbe s partnerji, ki bodo prevzeli določene lokacije. Mercator je že zaprl 20 trgovin, zapiranje pa naj bi končali do jeseni 2025. 

V Mercatorju pojasnjujejo, da so se za zaprtje trgovin odločili na podlagi poslovne učinkovitosti ter analize prihodkov in stroškov vsake enote. Pomemben dejavnik so tudi razmere na trgu dela. Trgovine, ki se bodo zaprle, so večinoma manjše in se nahajajo v bližini drugih Mercatorjevih trgovin. Lokacij zaprtih trgovin zaradi konkurenčnih razlogov niso razkrili, prednostno pa želijo obvestiti zaposlene.

Učinki na zaposlene in lokalne skupnosti

Zaradi zaprtja trgovin bo okoli 150 zaposlenih prerazporejenih v druge Mercatorjeve trgovine. V Mercatorju poudarjajo, da se trudijo sodelovati z lokalnimi skupnostmi, saj zaprtje trgovin lahko predstavlja težavo za prebivalce, zlasti za tiste, ki imajo težave z mobilnostjo. Nepremičnine na lokacijah zaprtih trgovin bodo na voljo za najem ali prodajo.

Franšize in prihodnost trgovin

Del trgovin, ki se zapirajo, bo prešel v franšize. Mercator je že sklenil pogodbe s partnerji ali pa zaključuje dogovore za prevzem nekaterih lokacij. S tem Mercator želi ohraniti prisotnost na trgih, kjer zapirajo lastne trgovine, in zmanjšati vpliv na lokalno skupnost in zaposlene.

“Do jeseni bomo po načrtu zaprli še 23 enot po vsej Sloveniji. Gre za manjše enote, nekatere so v neposredni bližini naše druge enote, za del enot predvidevamo, da bodo prešle v franšize, ne nazadnje smo že podpisali pogodbe s partnerji ali pa zaključujemo dogovore. Del enot pa bomo zaprli, nepremičnine bodo na voljo za najem ali za prodajo,” so za Večer pojasnili v Mercatorju.

Strategija Mercatorja v prihodnosti

Zapiranje trgovin je del širše strategije Mercatorja za povečanje učinkovitosti poslovanja. Osredotočajo se na optimizacijo poslovnih procesov in prilagoditev na spremenjene razmere na trgu. Kljub zapiranju trgovin, Mercator ohranja svojo zavezanost kupcem in si prizadeva za izboljšanje uporabniške izkušnje prek ostalih trgovin in franšiz.

 

Spletno uredništvo Naša Dolenjska